Thursday, March 24, 2011

Tahun 2011 (delayed mode)


Sudah agak lama aku tidak masukkan sebarang post dalam blog ni. Kekangan masa sentiasa menghambat untuk meluangkan masa menghadap blog. Blog ini agak terbiar sehinggalah aku terbuka satu blog yang menggunakan template yang sama macam yang aku gunakan. Maklumlah, aku menggunakan free template, jadi tidak hairanlah jika ada blog yang menggunakan template yang sama. Oleh sebab itu aku mula melakukan pembersihan.

Tahun 2011 dimulakan dengan perasaan yang berbaur (sekarang sudah di akhir bulan Mac). Di sekolah yang sama dengan rutin kerja yang sama, terpulang pada aku untuk mengadaptasi supaya momentum dapat dikekalkan.

Tugasan tahun 2011 dimulakan sebagai Guru Tahun 4, Guru Data, Guru Panitia, Guru Rumah Sukan, Guru Penasihat Pengakap, Guru RMT, Guru Kelas Tambahan, Penyelaras JK SMM, Juruaudit Dalaman dan Guru Pusat Akses ICT. Tugasan yang penuh cabaran dan berbeza berbanding tahun lepas.

Muhasabah Diri.

Prestasi sehingga bulan Mac, pengurusan jadual sedikit teratur. Walaupun banyak tugasan, aku masih boleh santai di rumah. Tiada beban tugas yang perlu dibawa ke rumah sehingga mengurangkan waktu tidur malam.

Misi

Misi tahun ini adalah untuk melengkapkan modul latihan pengayaan untuk murid lemah. Semoga program yang dirancang dapat mengubah sesuatu menjadi lebih baik.

No comments:

Post a Comment